torsdag 29 januari 2009

Fem år som gift





Den 14 Feb har jag och min man varit gifta i fem år. Tänk vad tiden går fort. Min man är den sanna stora kärleken i mitt liv. Vi hade en tuff första tid då vi var varandras motsatser.


Men tack vare det, att vi fick jobba med oss själva och varandra har han blivit min själsvän. Hade vi ej haft den tuffa början tror jag inte att vi hade firat fem år som gifta nu. För min man var mer som en pojk än en man då vi träffades. Men vi har jobbat hårt med att få det att fungera och nu är vi som handen i hansken. Min man har vuxit upp och är en underbar man, pappa och bästa vän. Jag har även ändrat mig till det bättre och det var väl just våra olikheter som gjorde att vi båda vart bättre människor tillsammans. Vi kompliterar varandra. Så idag är min man som sagt min stora sanna kärlek och jag älskar hoom mer och mer för varje dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar