lördag 31 oktober 2009

Halloween

Ja nu har det firats halloween här hemma i dagar två, igår tog vi bus eller godis en dag tidigare och sen hade vi halloween fest med våra underbara vänner familjen Olsson. Fru Olsson och jag tog sedan en sväng ut på krogen och svängde våra lurviga. Idag var vi på halloween fest och bus kul på folkan där petson och findus var. Vi hade jätte trevligt. Efter det var barnen hos farmor en stund och jag tränade. Här är lite av vad vi åt på våran Halloween fest fingrar och spökmuffins
Här är grabbarna som var ut på bus eller godis

Å här är mina tre innan vi skulle gå ut.
Nu sitter jag och väntar på att få ett sms av min vän carina för att se om min son har somnat, det är första gången han ska sova borta hos en kompis och han har lite problem att sova själv då han drömmer så mycket på nätterna men nu kände han sig modig och redo för att prova sova hos sin bästis. Jag hoppas det går bra. Ha en underbar kväll kram jessica


1 kommentar:

  1. Oj, vad mycket kul du varit med om under helgen!
    "Festfingrarna" ser riktigt otäcka ut! Jag fick titta flera gånger, de såg ju så verkliga ut!!
    Vad fina barnen var! Det måste ha varit jättekul för dem!
    Ha det bra!

    SvaraRadera