tisdag 15 december 2009

Jul dekorationer

Ja nu har man börjat få riktigt med julkänsla om man tittar ut, världen är vit. Det har kommit massor med snö i natt och hela dagen idag har det snöat. Så nu har jag nästan snö upp till knäna. jippi en vit jul. Jag och grabbarna har varit ledig idag och posta paket till USA. Sen har det bakats julgodis till barnens alla fröknar som vi for och lämna av på skolan. Grabbarna och jag har ju bara torsdag kvar sen går vi på jul lov medan min dotter får fint åka iväg en dag till, men vi passar på att ge presenterna lite tidigt så man inte stressar med allt i sista minuten.

Till helgen blir det mer julgodis som skall göras och denna gång är det bara åt oss mums.
Avslutar dagens inlägg med min fina tomte som jag köpte i USA då jag bodde där för ca 11-12 år sedan. Hua vad gammal jag lätt nu då hihihi. Ha det bra kram jessica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar