torsdag 8 april 2010

På jakt efter klänning till bröllop

Jag ska ju på bröllop i Maj och nu håller jag på att kolla runt efter en klänning att ha på mig, resten av min familj kommer vara svart vit så jag har kollat efter en klänning i svart vit och hittade den här som jag fastnade för. Men jag har inte riktigt bestämt mig än, Vad tycker ni? Annars är jag snart klar med praktiken och sedan är det bara analysen till D uppsatsen kvar innan sommar lov skönt att sommaren närmar sig. Ha det bra kram Jessica

3 kommentarer:

  1. Ser jättefin ut! Trevlig helg! Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. I understand you have no time for blogging...it's the same for me in the last weeks!
    I like this dress very much! B&w are my favourite colours and with high heels you'll be very fashion!!!
    Happy week end!
    Vale

    SvaraRadera