måndag 22 augusti 2011

Tänk tiden bara rinner iväg, sist jag var in hade jag längtan till somman och nu är somman snart över. Men vi har haft en härlig sommar med en massa skoj. Idag är det första dan för barnen på skolan, lilleman börjar förskoleklass, storkillen börjar ettan och min prinsessa börjar i trean. Vart tar tiden vägen. Men jag skall försöka bättra mig med bloggen, jobbar nu som distriktssköterska på en hälsocentral och har fått bra arbetstider så jag hoppas jag får mer tid till mina ideer och på så sätt även ha en massa roliga inlägg. Ha det bra och vi hörs förhoppningvis snart: Kram

1 kommentar:

  1. Hej, hej, ja visst går tiden fort....Saga fyller 12!! och Maja som du vet är 5....Men vi blir inge äldre eller hur?? ;)

    Jag ska också försöka skriva lite mer på bloggen framöver....

    kram Anki

    SvaraRadera