söndag 15 april 2012

Nu börjar vi med köks renovering

Ja då har vi börjat med köket, vill ha klart det nu men det kommer väl ta sin tid då vi ska göra det mesta själv. Men så här såg köket ut från olika vinklar


Å nu står köksbordet i vardagsrummet som har blivit vårt kök i väntan på att köket skall bli klart
Å så här ser det ut i köket just nu då vi håller på att riva och plocka ut allt som finns där


På tisdag är jag ledig och då fortsätter jag och riva, måste bara komma på hur man stänger av vattnet vid diskbänken och så flytta diskmaskin frysen och spisen:-) Jag är ansvarig för rivnings arbetet och min man för uppbyggnaden :-) Mer bilder kommer Ha en trevlig kväll själv skall jag slappa i soffan med barnen då jag förutom rivit har jobbat hela helgen Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar