tisdag 25 september 2012

Tiden rinner iväg

 Hejsan nu var det några dagar sedan jag skrev men tiden bara rinner iväg. Men det är väl så livet är då man jobbar och har barn. Man kommer hem äter middag och sedan skall man iväg på olika aktiviteter. Men jag gillar verkligen mitt liv och har kommit fram till att jag kan inte göra allt. Så mitt hem kommer inte alltid vara i tipp topp för jag väljer ibland bort städningen för att göra något kul med barnen:-) Livet är för kort för att bara göra saker man måste.
 Jag har turen att ha min mamma som kommer och är med barnen minst två gånger i veckan. De är bra både för oss och henne. Vi får hjälp med barnen och hon får känna sig behövd och viktig och det är hon verkligen. är glad att vi har ett sånt nära förhållande nu. Har kanske inte alltid varit så men jag tro det är just därför vi står varandra så nära nu. Barnen och jag älskar henne in och ut.
 I helgen är det lite skoj på G skall by puben i byn och träffa en massa goa människor ska bli riktigt skoj.
Ha det så bra nu och va rädda om varandra Kram jessica

2 kommentarer:

  1. Kanske man kan joina på lördag? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det tycker jag verkligen du skall göra skulle vara super nice kram j

      Radera