söndag 14 oktober 2012

Höst

 Ja imorse då jag for på jobbet var det riktigt höst de va rå kallt och regnet låg tungt, det har dock kommit lite solglimtar idag men visst är det höst. Önskar nästa att snön kom så det blir lite varmare av den råkalla luften som är då det regnar och så är det ju så mörkt. Å i detta kalla vänder jag mina blickar efter en ny vinterjacka. Denna tyckte jag var riktigt läcker:-) Efter jobbet idag skall jag tända en massa ljus och bäda ner mig i soffan med en massa filtar:-) å bara mysa mig bort.
 Synd att det är ett tag kvar till dessa bilder blir verklighet hade gärna vandrat på stranden i detta nu.

Men den som spar han har heter det ju och resan är bokad så det kommer bli inom en framtid jag som sitter på denna solstol och ser när solen går ner. Å med dessa bilder önskar jag er en underbar vecka. Själv är jag ledig imorgon då jag jobbat helg så det skall städas och röjas hemma Ha det Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar