fredag 30 november 2012

 Ja som ni förstår så tog jag dessa kort för någon dag sedan för idag är det inte grönt på marken utan vit. Å vilket väder vi har haft de har snöat hela dagen och blåst kallt. Men trots detta och trots att jag körde fast på ett hembesök så blev det en rätt bra dag. Vi var upp på sjukhuset vid lunch och Karin var lite med och försökte svälja lite hon höll mig i handen så de var ändå bra tecken. Sedan flexade jag ut från jobbet och for hem skottade lite snö och gick och hämtade grabbarna vid bussen. Moa sover borta i natt och grabbarna har en kompis här. Väl hemma blev det lek i snön. Sedan tände vi en massa ljus och brasan i köket och tog oss var sitt mugg varm oboy med marshmallows i.
 Sedan har vi haft en mysig eftermiddag och kväll här hemma. Imorgon ska vi fixa det sista inför advent och barnen och jag har bestämt att imorgon åker även granen fram. Ja vi är tidiga det vet vi men den åker ju oftast ut på annandan. Nej nu ska jag sätta mig framför tv, va rädda om varandra kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar