lördag 6 april 2013

På väg tillbaks

 Lördag och snart slut på min första vecka som tjänstledig, påsklovet går också mot sitt slut. Hade en massa planer på skojiga saker vi skulle göra men som tyvärr ej blev av då lilleman fick feber och sedan magont och huvudvärk. Sedan började han kräckas och ja de var de klassiska symtomen för honom då han har halsfluss. Så boka tid på Hc och doktor trodde först de var flunsan men sedan tog man ändå prov och jag hade rätt det var halsfluss. Men nu är febern borta och han mår bra och är pigg så sista dagen på lovet ska vi åka till sundsvall och hitta på lite skoj så det blir lite roligt på påsklovet. Så nu håller vi tummarna att de andra två inte blir sjuk tills imorgon.
 Så då det har varit sjukstuga här har dagarna varit lugna och mycket tv tittande och spel och sömn och åter sömn för lilleman. Varje gång han har gått och lagt ig har jag legat med honom en stund så det är tur att det finns kaffe så man kan bli lite pigg för att umgås med de två andra barnen medan lilleman sover. Hoppas ni har haft ett bättre påsklov än vi, fast jag måste ändå säga att trots sjukdom så har vi umgåtts och myst massor så så tokigt påsklov tycker inte jag det har varit:-)
Nu återstår det att se om jag kommer i väg till Norge, känns både bra och dåligt. Kommer att vara jobbigt att vara borta från familjen, men man får tänka på att det kommer kunna bli mycket familje tid tack vare att jag åker iväg. Hela somman kommer vi få tillsammans. Ha det bra och va rädd om er Kram Jessica

1 kommentar:

  1. Trist med sjukdomar. I skrivande stund ligger jag själv i feber.
    Lycka till i Norge :O)
    Kram Milla

    SvaraRadera