måndag 13 januari 2014

Ny början

Ja ny början på denna vecka och förhoppningsvis ny början på ett aktivare liv. Trodde väl aldrig att jag skulle skriva detta men jag som alltid har varit super tunn och liten har gått upp i vikt. Jag har gått upp så nu väger jag 10 kg mer och jag de har satt sig runt magen och höfterna så jag ser verkligen gravid ut. Så nu ska vi börja ett nyttigare liv i form av att vi ska börja träna mer. Håller på att kolla om dottern få följa med på friskis och svettis för då kan vi åka då grabbarna träna skidor.
Visst jag är glad att jag gått upp i vikt fast magen skulle ju kunna vara fastare, å så hade det ju varit lite trevligt om jag kunde ha nån av mina gamla byxor men från att ha haft typ 34 så är jag en 38 och ibland 40 nu mer.
Ja jag blir till att shoppa en helt ny sommar garderob. Ha det bra Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar