söndag 9 augusti 2009

I helgen har vi haft goa vänner från Stockholm på besök. Det har varit så trevligt och deras lilltjej är för underbar.
Det var nu över ett år sedan vi träffas sist men så länge ska det inte dröja innan nästa gång. Vi har redan planerat i slutet på augusti. Men vi har haft det jätte bra med trevligt sällskap och godmat, så här såg det ut på bordet då dom kom i fredas.

Sen fortsätter jag med ränder i köket, köksbordet har fått en ansiktsupplyftning med denna vaxduk, som gör att bordet nu mer passar bättre in i köket skulle vilja ha stolöverdrag också men det får vänta till barnen är större för annars får jag bara tvätta dom hela tiden.

Men kanske ska köket få lite ansiktsupplyftning har svarta bänkskivor och en vit porslins diskhon på g och får jag bara gubben med på iden kanske jag kan vissa bilder på det snart, man kan ju hoppas på det iallafall.
Ja helgen har gått fort, var på stranden en sväng och njöt och det är nu bara två veckor kvar innan jag börjar skolan så nedräkningen har börjat.
Ha det bra kram jessica

3 kommentarer:

  1. Hej vännen min.
    Vad trevligt ni verkar ha haft i helgen. Tänkte att jag skulle ha tittat upp men kände att jag ville inte tränga mig på. Vad fint det blev med vaxduken. Passa perfekt tillsammans med gardinerna. Spännande att se vad som kommer att hända i köket framöver. Kul.
    Ha en bra dag.
    ~Kram Carina~

    SvaraRadera
  2. Hallojs...mysig blogg!Mysig helg med!!!
    Fina möbler du målat texter på...inspirerande!!

    kram Millemamsen♥

    SvaraRadera
  3. Så mysigt du har det där hemma.:-) Kram

    SvaraRadera