söndag 8 januari 2012

Ja det blir ett till idag:-)


Ja det blir ett till inlägg idag då det är så kul att kunna vara ute på nätet igen:-) Här hemma har vi en riktigt softar dag, har varit riktig mångalen och somnade typ halv fem i morse och det gör ju att man inte är så aktiv. Hoppas man kan sova inatt. Ja som ni ser så har julen åkt ut det gjorde den redan innan nyår. Var nöjd då med julen och ville börja de nya året med ett rent och fint hus.
Nu är planerna på ombyggnad av köket igång, har skickat iväg papper till banken å bara det är klart skall vi kolla hur den nya balkongdörren kommer bli för sedan kan vi sätta oss och rita och beställa de nya köket. Sen så är det bara att sätta släggan i väggen:-) och det tycker jag ska bli riktigt kul.

Är en liten demolition kvinna i mig som bara älskar att ha sönder saker, fick prova på det för första gången då min storebror renoverade sitt hus och jag måste säga att jag tyckte det var riktigt kul då jag satte släggan i väggen och sedan se hur den rasade. ja jag är ju inte jätte stark så de behövdes några slag med tillslut låg väggen:-) Ha det så bra nu och va rädd om er Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar