fredag 14 maj 2010

Vill ha

Hejsan dag är det en sån där dag då man gör bäst att stanna inne. Det regnar och är tråkigt väder, och då jag skulle hämta ved råka jag gör illa foten så nu sitter jag där jag sitter:(. Men då kan man ju roa sig med lite nätshopping eller iallafall kolla vad man skulle vilja ha då plånboken är tom. Jag hittade dessa ljuva bilder hos Fredrik & Micael som har sin butik i Hudiksvall. Å båda två är något jag vill ha.

Skulle bli så fin här hemma, kanske då man får pengar tillbaks från skatten, fast då ska jag ju äntligen köpa mig en ny spis så jag vi får se när jag har råd med dessa skönheter. Är man student så är man och det innebär ju att man ibland inte kan köpa det man vill ha. Men man får njuta av varandras sällskap iställe. Ha en underbar helg Kram Jessica

2 kommentarer: