fredag 2 juli 2010

Projekt pågår

Idag har jag jobbat, sen var jag till mamma och hämtade barnen då dom fick vara där i natt och idag då jag skulle jobba. Hade en härlig eftermiddag där hemma. Sen for vi hem och jag har jobbat lite på mitt nya projekt som ska vara i köket när det är klart. För att detta projekt ska få plats har jag möblerat om lite så nu kommer lite bilder från köket.


Å det är just här som sista bilden visar som mitt projekt ska stå när den är klar om den blir så bra som jag hoppas. Jag har verkligen fått blodad tand nu för jag har redan börjat tänka på vad jag ska bygga då jag är klar med detta. Å det projektet är ett stort projekt som kommer ta lite tid och en del hjälp. Men det ska bli spännande att se hur det blir:) Ha en underbar helg och njuta va solen och värmen kram Jessica


1 kommentar:

  1. Nu när jag såg den sista bilden tror jag mig veta vad det kan vara för projekt du pysslar med. Tror det kommer att bli kanon :-)Ha det gott. Kramis

    SvaraRadera