onsdag 2 januari 2013

I bland svämmar det över

 Ibland svämmar det helt enkelt över, ja man är så otroligt lycklig. Jag har tre fantastiska barn som är mitt allt och för dem kan jag gå genom eld och vatten, jag har en underbar man och många goa och nära vänner. Mitt liv är just nu helt perfekt. Jag hoppas jag lyckas lära min barn att man ska älska sig själv det är inte alltid lätt och ska jag vara ärlig så har det tagit mig själv många år att komma fram till detta. men jag är jag och jag är nöjd med mig själv och jag älskar mig själv:-) Jag har många fel och brister men jag försöker ta vara på livet på bästa vis och ett sätt är ju när jag få vara med min underbara familj.
iiSå ikväll har jag njutit av deras närhet, myst lite extra och kramas en massa. Haft en härlig kväll en helt vanlig onsdag. Städningen finns kvar men barnen växer upp allt för fort så jag passar på att va med dem.
Ja det svämmar över av kärlek och lycka. tack min familj och mina goa vänner att ni finns här för mig Ta hand om er kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar