fredag 6 februari 2009

Fjällen

Här kommer bilder från fjällen. Här har vi alla barnen i stugan som svärmor hyrt. Efter en heldag med slalom och sedan längdskidor, och sen inte ha nån bompa att titta på då det ej fanns barnkanalen Det är inte så lätt att åka knapplift men det klarar min storkille jätte bra
Så här avslutades varje skidlektion mend en sång och en ramsa, tänk en grupp på ca 10 ungar med 4-5 åringar som två skidlärare ska lära åka slalom, ja dom gör det bra hihi



Min älsta åkte uppe i dom stora backarna, jag är inte duktig på att åka men nästa år får jag nog ta skidläxorner för då åker hon nog bättre än mig hihi


Min lillkille han ville åka han med, han fick ej gå nån skidskola då jag inte tror det hade gett så mycket men han fick åka med pappa och mig och kan ta sig själv ner för lilla barn backen nu så nästa år blir det nog skidskola för honom med



Så summan av en vecka i fjällen är att vi har haft en underbar vecka med slalom varje dag , lite längd och lite pulka. Det var kallt första dagarna som bidrog att vi alla vart förkyld, jag var klubbad en hel dag med feber och allt, barnen hosta och snorrig. Men trots det gott humör och övning i slalombacken så nu har vi fyra små blivande proffs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar