fredag 20 februari 2009

Skulle vilja ta en tur till IKEA

Ja då är det en ny dag och idag är det lika kallt minus 13 men det är dock molnigt idag. Så jag satt nu på morgonen och kollade på IKEA webb sida och hittade ett skåp som skulle vara så fint i vårat badrum samt en tv bänk som jag skulle vilja ha. Samt en hel del annat som jag skulle vilja ha.


Men det blir nog ingen resa till IKEA i helgen, men man kan ju drömma. Vi ska åka slalom i helgen och ev bada sen ska vi väl bara vara hemma och mysa. Å nästa vecka är semesten slut och då är det jobb igen, fast det känns riktigt kul att gå tillbaka då jag har varit ledig i tre veckor nu.
I dag består dan av mer städning och sen ska vi väl in till stan och äta lunch med gubben och ev på banken då vi ska boka resa till USA nästa vecka . Vi ska ju till Chicago i juni och hälsa på min gamla Au-pair familj.
Å vad jag längtar at få träffa dom igen, dom har ju blivit som min familj genom åren och det känns tråkigt att man inte kan ses oftare. Men i juni ska vi ses. Vi ska även försöka hitta en inrikes flyg till billigt pris då och åka ner till Florida å gå på Disney men då jag kolla på priserna ser det mörkt ut för det kostar nästan lika mycket som resan från sverige. Men vi får se. Nej nu ska jag återgå att städa . Ha en underbar dag och hoppas ni inte fryser för mycket kram jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar