tisdag 7 april 2009

Dopklänningen

Jag måste få visa bilder på mina barns dopklänning, som även var min man och hans brors dopklänning och även deras far och farbrors dopklänning så både farfar och barnbarn har haft samma dopklänning.
Den var från början min mans farmors brudklänning så det har verkligen används av släkten hihi.
Den börjar bli lite sliten nu men jag hoppas att även mina barnbarn den dag jag får såna kan använda den.
Annars har jag varit på jobbet idag och ikväll ska jag bara slappa i soffan efter jag skjusat tillbaka dotterns lekkamrat och alla barnen sover. ha det bra kram jessica

4 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning, kul när något fint kan gå i arv. Ha en skön kväll! kram M

    SvaraRadera
  2. J den är verkligen väl använd!!
    Roligt när det går i arv så.

    Du får ha en bra påsk, kram Camilla.

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen kul med sånt som går i arv. Dopklänningen som båda mina barn hade virkade min mamma. Först hade min kusin den, sen jag och sen Liam och Melia. Ska så klart sparas till framtida barnbarn.

    SvaraRadera
  4. Fin klänning :) Kul att det går i arv. hade bra

    SvaraRadera