tisdag 19 oktober 2010

En djungel där ute

På fredag fyller min dotter 8 år och hon önskar sig en platt TV till sitt rum. Jag har kollat runt på nätet och det finns ju så många olika TV Full HD LCD mm ooch jag har egentligen ingen aning om vad jag håller på med. Det går bra med både en svart eller vit men jag fastnar för dom vita:) Men ska in till stan och kolla på torsdag:) Annars är det sjukstuga här ja sjukstuga är kanske fel ord men dom två små grabbarna i denna familj var tjock i halsen i helgen så då fick dom vara hemma för att ta det lugnt för att dom har ingen feber inge ont utan full med energi men låter tjock då dom pratar och då vill mamma sjuksköterskan att dom ska ta det lugnt å det gör dom inte på dagis och fritids. Ha det så bra kram Jessica

1 kommentar:

  1. Ja, du, om man ändå kunna förstå nåt av det stora utbudet som finns där ute ☺ Är själv inte så hemma på det där med tekninska grejer, o inte så intresserad heller om jag ska va ärlig. En teve, en fin, en bra. Ungefär så fungerar det för mig ☺ Lycka till i jakten! Å hoppas de små kryar på sig! Kram Lenita

    SvaraRadera