fredag 29 oktober 2010

Ljusparty

Nu har det blivit fredag och det är helg. Har skrivit den sista tentan för utbildningen idag. Det var en jätte stor tenta och vi fick sitta mellan 9-13 och jag kan säga att jag skulle kunna ha suttit längre. Men nu får man hoppas att det gick bra och att man slipper omtenta. I helgen ska min dotter och två kompisar ha kalas på badhuset så det ska bli kul. Sen är det ju Halloween på söndag så då ska vi gå bus eller godis med våra underbara vänner familjen Olsson. Idag bjuder jag på en bild på det jag väntar på att få hem, har haft ljusparty här hemma då en arbetskamrat har börjat sälja och två av dessa underbara ljusstakar ska bli mina. Längtar tills dom kommer hem och sen alla härliga doftljus som jag har beställt, så nu ska det mysas och eldast så vi blir varma och goa i höst mörkret. Ha en underbar helg och Happy Halloween på er Kram Jessica

1 kommentar:

  1. Vilka fina ljusstakar! Ja, det tänds mycket ljus nu o det är ju så mysigt! Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera