torsdag 28 oktober 2010

Halloween


Ja nu har det varit en tung vecka då det är sista tentan imorgon och det känns som man har fullt med ny kunskap i huvudet och vet inte hur man ska få plats med det sista. Men ska plugga lite till ikväll så ska det nog gå bra imorgon ändå. sen nästa vecka tar jag examen och då kan jag kalla mig distriktssköterska. Har inte fått nått anställning än men det kommer nog. Har ju annars mitt jobb som sjuksköterska tills det jobb jag vill ha dyker upp. Men det är ju också Halloween i helgen och med halva hjärtat i Chicago firar vi det som man gör där, med att fixa en pumpa. Här är vårat bidrag i år. På Lördag ska även dottra och två kompisar ha kalas på badhuset och nästa helg har lilleman kalas så det är en massa kalas på G nu: Hoppas alla har en underbar helg och Happy Halloween till alla:



.

1 kommentar:

  1. Lycka till med tentan! Vilken fin pumpa ni har fixat till! Happy Halloween! Kram Lenita

    SvaraRadera