onsdag 18 juli 2012

En dag kvar innan åter ledighet

 Ja då har jag snart gjort mina dagar denna gång bara morgondagen och sedan går jag på ytligare två veckors ledigt. Känns väldigt bra kan jag lova:-) Nu är det mesta klart för våran resa och vi kan bara invänta resan. Men vart lite nervös igår när jag satt och fyllde i inresetillståndet eller vad man nu skall kalla det. Det gick bra för mig och en av barnen men sen när jag fyllde i för de två sista vart det lite problem då dom inte vart klara utan de måste bearbetas lite. Nervös vart en annan då för tänk om de inte skulle hinnas bli klart innan resan. men efter en stund gick jag in och då hade även dom blivit godkända. Så nu kan vi åka:-) Är inte som för att bara köpa biljett till usa utan man måste fylla i en massa papper innan resan och sedan mer papper på planet och sedan svara på frågor och lämna fingeravtryck i tullen. Men men vad gör man inte för att få två veckor med mina härliga vänner over there:-) Ha det bra och va rädd om er Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar