fredag 13 juli 2012

Goa vänner

 Ja elektriska saker har en tendens att gå sönder och det är inte så kul att lägga pengar på sånt. Denna gång var det tvättmaskin som gjort sitt, för ett ta sedan var det dammsugan. Men det finns lite som är roligt också min nya kompis här ovan är jag riktigt nöjd med då det kan stå framme och lätt att använda för att få rent i köket på kvällen. Och så fick en ny kompis följa med hem idag så nu kan jag ha nästa som mina favvo mocha hemma:-) Ikväll ska en gammal vän komma och grilla med hennes familj. Vi umgicks väldigt mycket när vi var yngre ja jag har till och med bott på hennes soffa då jag åkte fram och tillbaka till USA. Men nu på senare år har det blivit långt mellan gångerna som vi träffas då vi båda har familj och jobb mm. Men det som är så skönt är att oavsett hur långt det går mellan gångerna är vår vänskap på samma sätt så det känns nästa som det var igår vi träffades ändå fast det kanske var i själva verket ett halvår.

Jag har turen att ha flera riktigt bra vänner i mitt liv. Jag vet att det finns där i vått och torrt. Det är något jag är väldigt lycklig över och som jag är rädd om. Tack alla mina goa vänner för att ni finns för mig och min familj. Älskar er Kram och va rädd om er Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar