söndag 8 juli 2012

Städ dag

 Ja idag är det inge roligt väder men vi har fått dagen att gå ändå genom att ha storstädning. Imorgon kommer nämligen goa vänner från Stockholm och då fadern i familjen är katt allergiker och vi har katt städas det för fullt för att få bort all päls som hon släppt. Det ska bli så kul att få rå om dom några dagar då det var ca ett helt år sedan sist vi träffades.
 Nu är muren målad och kamin är på plats igen en golvlist runt mosaiken ska dit men sen är även det på plats. Som ni kan se på bilden saknas fortfarande tapet på den lilla biten men hoppas gubben kan fixa det i kväll. Dörröppningen och balkongdörren är kvar men det skall väl göras snart det med. man vill ju ha lite ledig också och så har ju gubben sitt garage som han håller på att fixa i:-)
Mitt upp i städningen kom mamma, lillebror och hans tjej och hälsa på ett trevligt avbrott och lite lunch och fika blev det. Hoppas ni får en riktigt bra vecka, jälv är det min sista semester vecka men jag jobbar bara fyra dagar sedan går jag på två veckor mammaledighet så det är inte så synd om mig Ha det bra och va rädd om er Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar