måndag 20 augusti 2012

Första skoldagen

Idag är det måndag och det var skolstart. Å i år börjar lilleman första klass så det var en stor dag för honom. Så i morse klev vi upp och åt frukost, sen var det dax att fara till skolan. Här ovan ser ni årets bild från första skoldagen. Dom är så fina där det står med sina nya skolväskor och är riktigt förväntans full att få gå till skolan och träffa alla kompisar. Dottra ville vara lite extra fin så här nedan ser ni min terapi:-) Men hon vart riktigt nöjd så det är väl bra. Det var många stolta och förväntansfulla barn och föräldrar på skolan idag och jag fick en tår i ögat då jag nu ej har småbarn här hemma utan bara stora skolbarn. Pojkarna kommer gå tillsammans i en 1-2 a och dottra går i en 4-5. Efter att jag lämnat av dem åkte jag till en go vän för lite prat och go fika. Så en riktigt bra dag för oss alla. Ha det bra och va rädd om er Kram Jesssica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar