måndag 27 augusti 2012

Ja då har man hunnit blivit 37 år

Ja då var det dax för ännu en i vår familj att fylla år och i går var det min tur. Blev 37 år fast jag känner mig mycke yngre. Dagen började med paket på sängen sedan tog vi det lugnt och jag tillbringade halva dagen att tacka alla på facebook. Ja man känner sig nästan populär:-) Våra goa vänner familjen Olsson kom på fika och jag fick dessa fina glas av dem. Så nu har vi fina glas att dricka våra kaffe drinkar.

Sedan på kvällen bjöd min familj ut mig på resturang och när vi satt och hade det riktigt mysigt går mellan ppojken iväg en sväng. När han kommer tillbaks ser han riktigt lurig ut men säger inte vad han gjort. När vi ätigt upp och jag funderar på om vi ska betala och åka säger han att vi måste vänta en stund sedan vinkar han till servitrisen, som ger honom tummen upp. Strax där efter kommer hon med en jätte god efterätt till mig och säger att denna unge man ville att vi skulle överaska hans mamma som fyller år:-) Å sedan bjöd dom även barnen på glass då de tyckte dom var för goa. Så snaka om att jag har en son som vet hur han ska få sin mamma att känna sig väldigt speciell. När vi frågade vart han hört att man kan göra så svara han man lär sig mycket på tv:-) Så med andra ord hade jag en helt fantastisk dag igår. Ta hand om varandra Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar