lördag 27 juni 2009

Aktions fynd

Ja idag har det varit en helt underbar dag,
solen är såååå varm och skön.
Nu känner man verkligen att somman är här.


Jag har varit ledig och haft egen tid med min mellersta då dottra är hos sin bästa kompis hela dan och ska även tillbringa natten där, och lillen och min bonus är hos farmor.


Så vi har varit på aktion en sväng och sedan åkte han iväg på kalas och jag och min goa vän Carina åkte tillbaks på aktionen.
Det var en del roliga saker där och här kommer det bilder på mina fynd.






Inte illa för en 100 lapp för allt detta, sen då det blir dåligt väder åker färgburken fram och dom ska bli vit hihi.
Nu sitter vi på balkongen sonen och jag och bara njuter, jag har min dator en stund och han har sin Nitendo DS. Äter en glass och bara njuter ha det bra alla ni som tittat in. Kram jessica


5 kommentarer:

  1. Hej!
    Om jag njuter...alldeles underbart!
    Bättre än så här kan knappast livet vara...

    Fina fynd!
    Soliga kramar Mariette

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilka fina fynd!!!!

    HA en skön sommar!!!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev.
    Tack för idag.
    Nu sitter våra gubbar på baksidan och blir nog uppäten av myggisarna. Om de vågar komma nära dem hihihi.
    Må så gott.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Ville bara titta in och önska dig allt gott i solen.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. oj inte dåligt...bara 100 spänn!!
    Kul med auktion!!

    *SOLA * BADA * NJUUUT!!*
    Trevlig sommarhelg!!
    ~~♥Önskar Millan♥~~

    SvaraRadera