måndag 29 juni 2009

Idag bjuder jag er på lite pynt från min trädgård. Jag älskar trädgårds statyer och har flera stycken men visar bara två av dem idag.
Idag har min dotter en nattgäst så det är mycket fniss och skratt, då dom bildar ett tjejgäng mot pojkarna.

Själv har jag jobbat idag och njuter nu av att vara hemma och bara vara.
Imorgon ska jag ut och svänga mina lurviga på folkan i Hudiksvall då Sigge Hill brukar ha Jukebox där på tisdagarna under somman.
Ska bli riktigt trevligt, då jag ska gå med två goda vänner. Även om rockar billy stilen inte riktigt är min musiksmak kan det bli bra musik då han har hemlig gäst och det brukar ju kunna vara vem som helst.
Hoppas ni njuter av dagen för det ska tydligen bli sämre väder snart. Fy


Ta hand om er och varandra kram Jessica

3 kommentarer:

  1. Hi Jessica! Your old-style radio is very nice and I like your garden statues...just lovely!!!
    Have a nice evening!
    Vale

    SvaraRadera
  2. Åhhh den där radion hade jag mer än gärna haft hemma hos mig!! Den är grymt snygg. Är det bra ljud i den också eller?

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. SÅ söta de var dina statyer!
    Och jag gillar också den fina radion!
    kram
    Marie

    SvaraRadera