måndag 22 juni 2009

tillbaks

Ja nu har vi kommit tillbaks från våran semester i USA. Vi har varit i Chicago i två veckor.
Å vad underbara två veckor vi har haft. Vi har lekt, åkt på utflykter, lärt oss en massa nya saker och bara varit. Sen har vi handlat en massa saker bland annat är jag nu stolt ägare av en kitchen aid. Det var bara omöjligt att inte köpa den då det var mindre än halva priset jämfört här i sverige.

Vi bodde hos min gamla aupair familj som nu är som min riktiga familj. Barnen i den familjen är även mina barns faddrar, så dom har en otroligt nära relation fast dom pratar två olika språk. Det är så härligt att se hur dom umgås med varandra och hur dom kan kommunicera med varandra trots olika språk.
Då barnen från usa är tonåringar har jag nu en 6 åring som smikar sig och fixar med håret hihi. Här kommer några bilder från vår resa Zoe dinusarien såg vi i down town
Vi badad i bubbelpoolen deras en hel del

min yngsta max, Carly min älsta Moa och Jessie






1 kommentar:

  1. Vad härligt att ni är tillbaka hemma igen :-)) Vi har saknat er. P frågade idag när ni skulle komma hem. För ni hade ju varit borta länge nu tyckte han.
    Hoppas att allt är bra med er och jag misstänker att ni är trötta så vi får höras någon dag när ni kommit hem riktigt så vi kan träffas.
    Må så gott och välkommen hem.
    Kram Carina

    SvaraRadera