fredag 26 juni 2009

Fredag

Då har det blivit fredag och solen är underbar. Ska iväg och jobba nu men slutar vid tre och ikväll ska vi grilla med våra grannar. Ska bli riktigt trevligt.
Är ledig hela helgen och då står det barnkalas och aktion och baby på schemat.
Två olika kalas ska min mellersta och min bonus på. Aktion ska jag på och baby är in bonusdotters mamma som troligen blir igångsatt då, så min bonus blir store syster igen.
Sen skall vi njuta av livet och bara njuta av värmen, jag jobbar som sagt hela somman nu och har lovat mig själv att jag ej skall klaga då det är för varmt utan bara njuta. Annars är det väl rätt typiskt svensk att klaga att det är för varmt det är för kallt mm

Nej nu ska jag iväg på jobbet men ha en underbar dag, och njut av mina fina nallar som jag har en förkärlek till, det har blivit några stycken här hemma nu här kommer två av dom





Va rädd om er och varandra kram jessica

2 kommentarer:

  1. Ja hos er är det full fart som vanligt.
    Läste att du tänkte gå på auktion i morgon vi kanske ska slå följe? För jag hade oxå tänkte det. Smarta hjärnor tänker lika ;-)
    Hoppas att ni får en underbar dag så hörs vi något.
    Kramisar C

    SvaraRadera
  2. Nä, fy va avis jag blir på din kitchen aid. Du kunde väl ha köpt ett helt gäng, satt dom på en båt till Sverige och sålt dom vidare till dina nära och kära, läs mig. Ni verkar ha haft en kanonsemester over there. Hoppas ni får en trevlig och härlig helg. Kram/Ingela

    SvaraRadera