söndag 23 augusti 2009

Måns födelsedag

Idag fyller min go kille 5 år, tänk vad tiden går fort. Igår hade han kalas för sina vänner se tidigare inlägg och idag blir det för släkten.
Det är hela fem år sedan då denna lilla klump kom upp på min mage efter en snabb förlossning. Ja klump för han var så tjock och go när han föddes, Han satt då han var 6 månader och gick när han var strax efter ett år. Men även om han inte gick lika tidigt som mina två andra var han ju inte still han klättra och klättra överallt så ett tag fick vi lägga alla stolar i köket.
Jag hittade även denna unga man på köksbänken, då han dessutom försökt klättra upp på fläkte för där uppe fanns det ju en massa spännande saker. Ja det var därefter vi la ner stolarna hihi.
Så det har varit en kille full med bus och med massor med energi.
Idag har han lugnat ner sig någtot, gillar allt som tv spel heter och även tv. Men även pirat och robotar tillhör hans favo, och han kan sitta själv på sitt rum ibland och leka länge själv för fantasi har han till tusen.

Imorgon börjar jag skolan ska bli spännande. ha en underbar solig söndag kram jessica

4 kommentarer:

  1. Vilken going!! Och grattis till honom i efterskott. Jaa visst går tiden snabbt... Vips blir de egna små människor med egna små tankar och viljor. Ha en fin söndag och lycka till i skolan i morgon! Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort på gokillen. Hoppas att han hade en bra födelsedag och att du har haft en bra dag i skolan idag.
    ~Kram Carina~

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag håller med om att tiden går SÅ fort...
    Inte länge sedan som vår äldste pojke var liten bebis... Nu har han börjat förskoleklass!
    Jag känner igen beskrivningen: busig, full med energi, pirater, tv-spel, fantasi!
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  4. Så go han ser ut eran kille! Och ett stort Grattis i efterskott till honom!

    kram
    Marie

    SvaraRadera