lördag 22 augusti 2009

Star wars kalas

Ja då har vi haft star wars kalas i skolans gympa sal. Sonen fyller ju 5 år imorgon och det vart riktigt roligt kalas. Tårtan vart inte så bra men den gick att äta. Lite dekoration i gympasalen så det fick rätt kalas känsla. Födelsedagsbarnet var Luke, minstingen var Hans Solo, dottern var Prinsessan Leja, och jag fick vara guld roboten c3po, maken ville inte klä ut sig.
Min lillebror Stefan tillhör nu mer party underhållningen och denna gång kläde han ut sig till Darth Wader.



Så det vart en duell mellan dom goda och den onde, som inte var så elak utan kunde dansa lite också.

Barnen hade det jätte kul, dock vart en tjej lite rädd och så min minsta trots att han visste att det var morbror under masken. Men på slutet gick det bra.



Nu ska vi slappa och ta igen oss så ha det bra kram Jessica



6 kommentarer:

  1. Tack för ett mycket trevligt kalas. Hade 2 trötta boys när vi kom hem. Den yngsta somnade i soffan.
    Tårtan vart superbra och den smakade lika super oxå.
    Ses sen.
    ~Kramis~

    SvaraRadera
  2. Vad kul med Star wars kalas förstår att barnen uppskattade det jättemycket! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Happy birthday to your little son Jessica! It seems to have been a very nice party!
    Happy Sunday!
    Vale

    SvaraRadera
  4. Såå charmigt kalas...min son ahde garanterat ääälskat det...trots att han är 9 nyss!
    Fin tårta...visade just grabben
    -Åhh cooool!!!, sa han!!

    Trevlig lördags kväll!!
    Kramis Millis ♥

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Hittade din fina blogg av en slump. Jag är ganska ny här i bloggvärlden och jag irrar runt från den ena bloggen till den andra... Jag blir alldeles snurrig av allt fint och inspirerande jag ser! Oj, oj...
    Ja, det låter som om Star Wars-kalaset blev väldigt lyckat! Kul idé!
    Nu får ni förhoppningsvis ta igen er lite grann!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Roligt med en duell mellan den onde och gode :)

    SvaraRadera