fredag 14 augusti 2009

Å vinnaren är.........


Ja då har det blivit den 14 aug, detta var min första tävling och tyvärr var det bara fem stycken som ville vara med.

Det rätta svaret är blå, jag återkommer ständigt till den färgen. Man kan nog se det mest på mitt kök hihi.
Å då det bara var en som svara blå blir det hon som vinner och det var min goa vän Peos liv och drömmar så jag kommer ner med vinsten till dig, den behöver jag ju inte skicka. Grattis Carina.
Hoppas på att det är fler som vill vara med på nästa tävling när det nu blir. I kväll ska jag ut och dansa så ha det så bra kram jessica

3 kommentarer:

  1. Hej hopp!
    Så synd jag missade din tävling..för jag hade gärna velat va med!!!! Får bli nästa gång!!

    ~~Trevlig helg Mamma Millan~~

    SvaraRadera
  2. JIPPI jag vann. Vad glad jag blev nu när jag tittade in här och såg att jag fått den fina asken.
    Nyss hemkommen från en arbetskamrat. Vi från jobbet har varit till hennes stuga och fått träffas utanför jobbet en gång. Mycket trevligt var det.
    Hoppas att du hade det trevlig när du var o dansade.
    Ha det gott så ses vi i morgon.
    ~Kram Carina~

    SvaraRadera
  3. Nu blir Carina glad.:-) Kramis

    SvaraRadera