tisdag 11 augusti 2009

Min mamma hittade min mormors gamla virkade överkast så det har fått sin plats på soffan i hallen på övervåningen. Kul att ha något från mormor då hon har varit död så länge.
Har varit och jobbat idag och nu har jag bara 6 dagar kvar innan jag går på tjänstledigt och det känns riktigt bra. Det härliga vädret som vi hade i helgen är ett minne blott då det regnar idag.
I helgen hoppas jag hitta nån rolig loppis så jag kan göra några härliga fynd då vi nu måste börja tänka snålt när jag ska plugga.
Ha det bra kram jessica

2 kommentarer:

  1. Your grandmother was very talented! Great work she made! That's a very sweet memory!
    Hugs
    Vale

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ha ett minne kvar så där. Passade ju perfekt där i soffan.
    Jag förstår att du är nyfiken på vad jag köpt och det är till dig.
    Ha det så gott min vän så hörs vi.
    ~Kram Carina~

    SvaraRadera