onsdag 23 juni 2010

Bron på plats

Det blir ett till inlägg idag för nu har jag fått min bro på plats. kanske inte den mest avancerade eller snyggaste bron som finns men den är min och den har jag själv gjort. Är riktigt stolt för jag har aldrig gjort en bro för. Hade velat ha en bro som var lite rund men kom inte på hur jag skulle få den rund utan att det skulle kosta en massa pengar och samtidigt skulle den vara så stadig att man inte behöver vara rädd då barnen går på den. Ska måla den sedan men nu får den stå omålad så att den riktigt hinner dra åt sig träoljan. Dammen ska också fyllas med mer vatten och sen kan vi sitta i midsommar och njuta av mysfaktorn med ljudet av vatten och ljus på bron.

Blomsterkulle har inte kommit till sin prakt än då blommorna inte har slagit ut än men den är riktigt fin brevid dammen.
Ha en underbar dag nu ska jag sätta mig med ett glas vin innan sängen och bara njuta av livet Kram jessica


4 kommentarer:

  1. Oh Jessica your little bridge is so lovely! What an enchanting corner you created in your garden!
    a nice new day!
    Hugs
    Vale

    SvaraRadera
  2. Här kommer det dolda talanger fram ser jag ;-) Vad duktig du är :-) Vart ju jättefin bro ju.
    Ha det gott och ha en härlig midsommar på er.
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Det blev jättebra Jessica!! Kul

    SvaraRadera