torsdag 24 juni 2010

Vilken underbar dag det har varit idag, vi har bara njutit av solen och värmen. Jag och tjejerna la oss en stund på gräsmattan och solade oss lite. Grabbarna hade en kompis över idag så dom lekte för kung och fosterland. En helt fantastisk dag med andra ord. Idag bjuder jag på min lila favorit radio som jag lyckade komma över för 50 kr på en loppis. damen som hade loppisen måste ha fått med sig fel och visste väl inte vad en sån här radio kosta så jag kan säga att vi gick därifrån direkt efter att vi köpt radio:) Ha en underbar dag i morgon. Glad Midsommar på er Kram Jessica

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för din midsommarhälsning!!
    Det var ett bra tag sedan sist..!
    Vi sitter ute bland myggen och njuter av den ljusa kvällen. Tänk, imorgon är det midsommar!!
    Vilka härliga dagar det varit på sistone. Hoppas det blir likadant imorgon!
    Fin damm och bro du har fixat! Visst är det rofyllt med vatten i trädgården!
    Hoppas du får en riktigt fin midsommarhelg!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig å familjen en glad och trevlig Midsommar!! Tjing

    SvaraRadera