tisdag 22 juni 2010

Vardagsmys

Idag är det Tisdag och vi njuter av sommarlov och ledighet. Idag har jag och barnen varit iväg på en picknick och bara njöt av solen och livet. Den stämningen tar jag fasta på och fortsätter njuta nu här på kvällskvisten då barnen har börjat kommit till ro framför tv så sitter jag i köket och njuter av lite ost och kex.

Å vad passar bättre än att dricka lite gott i mina underbara glas som jag och min man fick i förlovnings present från USA. Dom är handmålade och helt underbara. Har bara fyra så jag har dom aldrig framme på fest så man får njuta av dom i sin ensamhet som nu. Å det är verkligen skönt ibland att bara sitta tyst och vara och bara vara ensam. Det märks inte att det finns fyra barn vakna i detta hus just nu så jag njuter verkligen av tystnaden. Ha en underbar dag imorgon Kram Jessica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar