tisdag 13 december 2011

Lucia firande

Ja idag är det Lucia och vi började dagen med att åka till kyrkan för att se då Moa var med i Lucia tåget det är hon som är på bilden med ljust krulligt hår.
Nästan hela gänget stjärngossar var det också med men dom kom ej med på denna bild.
Lucia firande innehöll att flera av barnen sjung sola eller tillsammans med en kompis och min dotter var en av dem som sjöng tillsammans med en kompis. Kan ni gissa vilken stolt mamma jag var, har själv alltid velat kunna sjunga men har en sångröst som inte många vill höra:-) Så jag är så glad att Moa vågar och kan sjunga inför andra.
Här kommer dom igen på väg ut se ni vilken fin dotter jag har:-)
Ja efter Lucia firande i kyrkan bar det av till jobbet, där var det ett gäng som tyckte att vi skulle ha ett eget Lucia firande för kollegor och patienter. så på med vita läkarrockar och så fick jag hoppa in som Lucia och det vart riktigt uppskattat. ha en fortsatt trevlig kväll och va rädd om er Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar