fredag 2 december 2011

Pepparkaksbakning

Fredag och helg är två ord jag gillar, å idag lite extra mycket då det innebar pepparkaks bakning då jag kom hem från jobbet. Så barnen var riktigt laddade då jag kom hem.
En massa stjärnor blir det hihih
Här hjälps dom åt att få till de perfekta kakorna
Å här har vi resultatet. En massa goda pepparkakor. Men det finns även några bajskorvar också för min lillebror brukade baka såna och nu tar mina grabbar över den traditionen så fast min lillebror ej kunde vara med idag då han jobbade så var han det i grabbarnas tankar:-)
Sedan blev det tomte gröt till middag och så kläde vi granen. Så nu är det jul stämning här hemma. Bilder på grannen kommer kanske imorgon och då bjuder jag även på barnens egengjorda julgrans kulor. Julpyssel för barnen och ändå i mammas färger:-) annars har barnen ja framför allt grabbarnas julpyssel en tendens att bli mycket färg. Ha det så bra nu och va rädda om varandra Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar