måndag 5 december 2011

Ny vecka

Go kväll nu går ännu en dag mot sitt slut, och ikväll är jag trött kan jag lova. En bra dag har det varit men en dag där det gick åt mycket energi. Intressant det där att man kan bli så trött fast det inte har varit fysiskt tungt. Men i mitt jobb möter man många människor i många olika situationer och det tar en massa energi då man skall försöka sätta sig in i den människan man möter situation. Men jag storm trivs med mitt jobb. Efter jobbet hade vi ett bank möte, vi ska ev byta bank och så ska vi väl låna lite till så att vi kan göra om köket i vår. Å vad jag längtar till jag får sätta släggan i skåpluckorna och riva ut det gamla och in med det nya. Hoppas alla har haft en riktigt bra dag och va rädd om er Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar