tisdag 14 februari 2012

Gummi.......

Idag firar vi våran bröllopsdag, vi firar våran 8 bröllopsdag och det är enligt listan gummi:-) Så dagen började som vanligt med jobb men då maken skall träna grabbarna i innebandy nu ikväll valde vi att ta en lunch tillsammans. Det var riktigt mysigt och sedan då han har varit borta hela helgen och det var en massa på jobbet gick vi tillsammans till blommaffären där han köpte mig en fin bukett.

Så en väldigt bra dag har det med andra ord varit, för jag är väldigt svag för romantik. Min man är dock inte den typiska romantiska typen som ger en massa gåvor utan han är mer romantisk i vardagen så som att gå ut och hämta tidningen och elda i köket så jag får komma ner i ett varmt kök å läsa tidningen eller går ut och varmkör bilen innan jag ska iväg och såna saker. Så då det kommer till att han tänkt på blommor känns det extra bra även om det idag blev att jag fick följa med å handla. Men va gör man då tiden inte räcker och man vill ge sin fru något då man ska ha en romantisk lunch? Hoppas ni har haft en mist lika bra dag som jag. Hemma gottar vi oss åt alla hjärtan dags godis och jag och Moa softar nu då grabbarna är borta. Va rädd om er Kram jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar