torsdag 9 februari 2012

Vill ha helg nu........


Ja då är det kväll igen och barnen sover. Tycker inte jag hinner nåt nu förtiden. Det är en massa på jobbet då jag är själv på distriktet och så ka man göra en massa vårdplaneringar, senior alert, läkemedelsgenomgångar möten med hemtjänst mm och sedan ska man ju även göra hembesök och ta hand om hemsjukvårds patienterna. Både igår och idag var det möte på efter middan så med andan i halsen kommer man hem och ska fixa lite middag hjälpa barnen med läxor mm. Så nu vill jag ha helg.
Men jobbar även imorgon. Men sen så är jag ledig hela helgen och då kommer min kusins son och ska vara här hela helgen så det blir slalom och skrikor och en massa mys för även min mamma och lillebror kommer hot och ska sova över. Å då vi är å åker slalom ska mamma ta en riktigt lång promenad med min håriga älskling så han få det riktigt bra han med:-) i helgen. Ha det bra å va rädd om er Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar