måndag 11 februari 2013

En sväng på akuten...

Ja helgen började bra, maken och dottra och kompis for på badhuset. Pojkarna åkte till kompis och sedan hämtade jag hem dem plus kompis efter jag slutade jobba. Sedan kom även maken dottra och hennes kompis hem och vi hade en lugn och mysig fredagskväll. Lördag var grabbarna ute och lekte och lilleman hoppade ner från kojan. Han klagade lite på ont i foten men såg inget och han kunde gå. Så på eftermiddagen åkte vi på bio medan maken och moa stannade hemma och fixade för middags gäster. När vi kom hem kom familjen Olsson och fam Sundström vart en riktigt trevlig kväll. Men vi 20:00 började sonen klaga mer på foten och sedan fick han riktigt ont så vi somnade inte fören kl 2 på natten. På söndag morgon hade han fortfarande ont och trots att han lekte så vägrade han kliva på den foten utan hoppade runt på ett ben. Så då ringde jag och vi for in på akuten på eftermiddagen. Det blev en röntgen som visade att det inte var en fraktur men både doktorn och jag var lite fundersam då han varken var svullen eller blå men vägrade kliva på foten. Väl hemma igen vart de lite mys innan sänggång och sedan vid 23 vaknade sonen och hade jätte ont igen. Så då blev de Alvedon. Så idag är vi hemma för han kan ju inte hoppa runt på ett ben på skolan. Dock kan han stödja lite mer på foten idag så vi får se hur det blir imorgon. Jag ska imorgon till läkaren så får vi se vad som händer med mig, om jag är på väg att bli utbränd eller de är nå annat. Ha en trevlig dag och va rädd om er Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar