måndag 25 februari 2013

Ny vecka

 Ja tiden går och det har åter blivit en ny vecka, är inne på mina sista dagar som sjukskriven och skall prova jobba igen på torsdag. Idag har jag även dottern hemma då hon är super förkyld, även maken är hemma förkyld han med. Å ikväll kommer min bonusdotter,  så är hela familjen åter samlad. Helgen vart en hel del ute så idag blir det soffmys för att ladda med lite mys. Har tänt en brasa och en massa ljus. Idag bjuder jag på barnens dopkläning. Den var även min mans och hans bror dopklänning och även hans far och brors, och innan dess var det min mans farmors brudklänning. Så det är en lång historik och många släktingar som burit denna. Den får därför hänga på garderobsdörren så man ser den och får känna dennas historik.
Hoppas ni har en fin vecka och ta hand om er och ta hand om er, man lever bara en gång så gör det bästa av livet Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar