lördag 23 januari 2010

En underbar dag


Ja då är det lördagkväll och jag är helt slut, har varit å åkt slalom med mannen i mitt liv och barnen. Det var jätte roligt och hur mysigt som helst. Våran dotter tar sin ner på egen maskin och hon kör nog om mig när som helst i slalomkunskap, men grabbarna får vi hjälpa lite. dock fixa dom knappliften hur enkelt som helst. Så vi har haft en härlig dag och man blir ju så trött av dels friskluft och dels genom att man använder muskler man inte är vana att använda. Men det blir nog snart en repris på denna helg för trevligt var det. Ha det bra Kram Jessica

1 kommentar:

  1. Ja, det låter som att ni har haft en bra helg, härligt! Ja, du det har varit lika här också, att det är jag som sätter igång med projekten och mannen-i-huset kommer då och hjälper till. Men just nu ha vi bytt roller, ler. Ska snart o hjälpa till igen. Ja, han har redan satt igång och... här sitter jag *ler*. Ja ballongen har slagit till igen, fniss. Men ska nu ta o ge honom ett handtag. Fick ju lite inspiration här på bloggarna. Fin bild du visar! Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera