söndag 17 januari 2010

Hall

Hejsan det har varit en dag med massa aktiviteter här idag, först åkte gubben och tre av barnen iväg och åkte längdskidor jag och dottra stanna hemma å påbörjade en stor städning. Sen kom dom hem och vi åkte på julgransplundring. Efter följde en son med våra vänner hem och vi fick låna en av deras. Jag fortsatte min storstädning och i skrivande stund är hela nerevåningen storstädad. Har skrubbat fogarna i duschen med tandborste för att få det riktigt rent.:) Blir ju en beläggning där då man har fuskstädat ett tag hihih. Nu ska jag ta mig lite kvällsfika och gå och lägga mig för att fortsätta städningen på övervåningen imorgon. Sen ska vi ha två extra barn här imorgon då två av mina ska ha kompis med sig hem. Har köpt korgar på ica Maxi till hallen nu, Vart jätte bra tycker jag. Ha en underbar dag imorgon kram jessica

1 kommentar:

  1. Fina korgar du hittat. Man kan då hitta lite fina saker där.:-) kram

    SvaraRadera