tisdag 26 januari 2010

Ett år har nu gått

Ett år har nu gått sedan jag började blogga, tänk vad tiden går fort och vad mycket roligt man har varit med om. Jag sa att jag aldrig skulle ha en blogg det tog så mycket tid tyckte jag, men så skaffade min vän Miriam i USA en blogg och för att kunna läsa hennes måste man ha ett bloggkonto. Så jag skaffade ett för att kunna ta del av hennes familj och hennes liv i USA.

Sen började jag kolla runt och hittade en massa trevliga inredningsbloggar som inspirerade mig till att riktigt hitta min stil då jag har haft två olika ben i två olika stilar. Och sedan har vårat hem sakta förändrats lite i taget, med mer och mer vit. I och med bloggen har man fått ny bekantskap med en massa olika människor och tänk bara att min lilla blogg har haft besök från 37 andra länder än Sverige Det är rätt otroligt. Jag är med andra ord väldigt glad att jag ändrade mig och skaffade en blogg, för det har gett mig så mycket. Tack alla ni som kommer in och läser och som lämnar en kommentar det är så roligt att läsa det ni skriver. jag blir så glad varje gång någon har lämnat en kommentar.
Det var denna bild som var det första bilden i min blogg och denna bild innehåller mina tre favorit saker. Mina barn ( ja hela min familj), inredning och minne från resor. Jag älskar att resa. Ha en underbar dag och tack för att ni finns Kram Jessica

6 kommentarer:

  1. Happy blog-birthday! Great decision you made last year!
    Big hugs!
    Vale

    SvaraRadera
  2. Grattis på 1-årsdagen! Ja, visst är det roligt med bloggandet... Det ger mer än man tror från början.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  3. Hej, Jessica!

    Ja, tänk av hur många olika orsaker man kan börja blogga. Din första bloggbild är jättefin tycker jag. Och man träffar många underbara människor här i bloggvärlden.


    Kram Inka

    SvaraRadera
  4. Kul med ett års jubileum! Häftigt med läsare från så många olika länder :-)

    Själv hittade jag hit idag men bättre sent än aldrig!

    Kram Torparfrun

    SvaraRadera
  5. Men grattis! Vad roligt med ett litet jubileum. Och så ska ni åka skidor vecka 10 också. Avis jag blir. Det var första gången vi åkte ihop, familjen. Vi har tyckt att barnen var för små tidigare. Men nu var det den perfekta semestern! Vi älskade det och kommer åka dit nästa år igen :))

    Ha en skön helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera