onsdag 23 september 2009

Ännu en underbar höstdag

Hejsan idag är det ännu en underbar dag, känns lite konstigt att vissa bild på stugan vi har hyrt i fjällen som vi ska åka i vinter. Men det ska bli så skönt att komma iväg och bara vara hela familjen, åka slalom och mysa. Men det är ett tag dit, fast jag märkte att jag som tyckte jag var så tidig var ute i senaste laget för att få tag i något som inte kostade skjortan. Igår var jag till Gävle och tog mej en sväng inne på myggorna och hittade denna ljusbricka för hela fem kronor. Ibland kan man fynda riktigt. Nu ska jag bara ha lite ljus att ställa på den. Ha en underbar dag kram jessica


2 kommentarer:

  1. Hej min vän.
    Vad mysigt att ni ska åka till fjällen nästa år. Verkade vara en mysig stuga.
    Och fint fat du hittade fint men ljus på sen.
    Nu är det länge sen vi träffades måste försöka ha en träff. Ska du på klädbytardagen på lördag? Tänkte att jag skulle dit vi kanske kan samåka och ta en fika på stan efter. Vi får höras något.
    Ha en bra dag.
    Kramisar C

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken härlig vinterbild! Det ser hur mysigt ut som helst. Jag förstår att du längtar efter vintern när du har skidsemester att se framemot.
    Ljusfat kan man inte få för många av nu när det blir mörkare och mörkare kvällar!
    Ha det bra! Kram Sari

    SvaraRadera