onsdag 2 september 2009

Ny detalj

Idag har vi varit till min lillebror och målat då han ska flytta in i en lite stuga, min lillebror är riktigt inne på retro så det blir mycket orange och brunt, ska vissa lite bilder dörifrån när det är klart. Men idag kommer bilder från sovrummet och mina underbara dörrknoppar. En bild på de tre dörrarna och på en hänger dopklänningen som varit mina barns, min mans min svärfars dopklänning och jag tror det var min mans farmors bröllopsklänning från början. Så en lång familjehistoria i den.
Imorgon blir det kort dag för mig på skolan för på eftermiddag ska jag med yngsta sonen på barn för den årliga kollen. Han är lite lite, men kan ju inte bli något annat när han är kräsen på mat och full av energi och inte sitter stilla två sekunder. Men vi går på barn bara för att dom vill ha lite extra koll. Ha det bra kram Jessica

4 kommentarer:

  1. Det var söta dörrknoppar!
    Och vad kul att ha kvar dopklänningen med en sån lång historia bakom sig! Hoppas den sparas många, många år till... Till barn, barnbarn, barnbarnsbarn.....
    Ha det bra! //Sari

    SvaraRadera
  2. Oh Jessica your handles are so nice!!!
    Happy day!
    Vale

    SvaraRadera
  3. Haha! Jaa, det är också ett användningsområde!! :)

    C

    SvaraRadera
  4. vart hittar man så där fina dörrknoppar och finns de i svart tror du?:)

    SvaraRadera